liian avoin???



Moi taas! Vähän on ollut hiljaista blogin puolella, syytän muun elämän kiirettä. Ja oikeastaan olen vähän yrittänyt karsia tätä koneella istumista. Mulla kun tahtoo olla niskat + selkä jumissa jo muutenkin.

Mietiskelin tässä erään keskustelun jälkeen, että mahdankohan olla liian avoin. Mulla on muutama juttu, josta en ehdottomasti puhu kenenkään kanssa; sijoitukseen liittyvät salassapidettävät asiat, sekä työhön liittyvät jutut (pl työkaverit). Muuten olen tosi avoin tyyppi. Ehkä liiankin? Tosi hyvien ystävien kanssa puhun melkein mistä vaan, osan työkavereidenkin kanssa. Varsinkin jos keskustelukaveri on myös avointa tyyppiä.

Mites sä koet avoimet tyypit? Ärsyttääkö jos joku kertoo sattumuksistaan, tekee itsestään huumoria, puhuu terveysasioista tai ehkä vastoinkäymisistä? Keskusteletko mieluiten niitä näitä ja säästät omat tunneasiat yms vain sille puolisolle tai parhaalle kaverille? Olis kiva tietää?

Joskus nimittäin yritän olla "vähemmän avoin". Mutta silti huomaan puhuvani varsinkin ystävilleni, tosi syvällisiä. Ja joo, kyllä hekin puhuu mulle. Onneksi. Täytyy nimittäin sanoa, että frendit ja käly siellä Varsinais-Suomessa on aidoimpia ihmisiä ikinä, iloineen ja suruineen. Heidän seurassa saan olla se oma hassu Tiina. ja ne kaverit omia ihania itsejään.

Ja kuva miten se liittyy tähän? No ainakin kuvassa mekko on liian avoin :D yksi tyyppi jo kysyikin olenko piipahtanut Tiina Jylhän klinikalla. Juu- en :) Hakaneulaa kehiin ens kerralla.

Tiina


Kommentit

  1. Toi Jylhä kommentti oli hauska, mä olisin vastannut että joo, sopis sullekin :D

    Olen sellainen äänessä koko ajan tyyppi, puhun paljon ja kaikkea. Huumorilla höystettynä tietenkin. Olisihan se kiva, että vastapuolikin sanoisi jotain, mutta ehkä kaikilla ei ole aina niin paljon mielipiteitä?

    Välillä jään miettimään, että puhuinkohan vähän liikaa, mutta useimmiten homma pysyy jotenkin hanskassa. En pidä sitä ongelmana, puhuminen on mukavaa ja terapeuttista ;)

    VastaaPoista
  2. Me taidetaan olla sun kanssa niin samanlaisia tyyppejä!!! Hyvä me puheliaat tyypit :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti