no se laukku




Siinä se nyt on. Just niin hyvä kuin ajattelinkin. Just hyvän kokonen. Sopivan hintainen. Ja laadukkaan oloinen. Ja klassisen kaunis. Tykkään. Väri on luonnossa ihan yönsininen (kuten siinä nettikaupan kuvassa). Just hyvä. Sanoinko että just hyvä! Tai oikeastaan täydellinen laukku.  Mieskin kehui sitä. Ja se on jo paljon se. Pohdin silloin kun ostin, onko se "keskilokero" plussaa vai miinusta. Ja kyllä se on sittenkin plussaa. Tässä laukussa on nimittäin taskuja hyvin ja se helpottaa organisointia. Tällaiselle järjestyksen rakastajalle siis oikein hyvä ratkaisu.

Kuvia "in action" mulla ei oo jakaa... Nappasin kuvat nimittäin yhtenä kalsaripäivänä.. Ja ihan sellaisia asukuvia en tänne laita :D



Mitäs lukijat tykkäätte? Onko "just hyvä" vai kenties kuitenkin täydellinen :D

Tää materialisti on nyt kyllä hetken aikaa tosi tosi happy! Se kuka sanoi, ettei rahalla voi ostaa onnea oli kyllä niin väärässä. Kyllä voi, ainakin hetkeksi :D

ps. ja jos joku kiinnostui samasta veskasta, niin täältä löytyy!!! Kliks kliks vaan. Ja muuten, voi apua mitä muita ihanuuksia siellä kaupassa olikaan. Äkkiä pois sieltä kuolaamasta.


Kommentit

  1. On kyllä ihana!
    Minun pitäisi ehkä luopua jostain, koska muutama laukku on selkeästi jäänyt vähemmälle käytölle. Miksi luopuminen on niin vaikeaa, ostaminen on paljon helpompaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti!
      Mä oon kuule miettinyt ihan samaa. Ostaminen on niin helppoa, mutta se luopuminen... Mulla olis kyllä muutama laukku jotka joutaisivat uuteen kotiin. Ei se nainen sitten kuitenkaan tarvii määräänsä enempää laukkuja :D

      Poista

Lähetä kommentti