rakkaudesta roosaan

tiger of swedenin vähän liian iso käsilaukku onkin just passeli yönyli reissulle.
Ja WTF, laukusta pilkottaa pinkkiä!



trikoojakku: house of lola
pellavateeppari: Gina Tricot
Farkut: Esprit
vyö: h&m
laukku: ei merkkiä, saatu lahjaksi 


Roosan ollessa lokakuussa varsin ajankohtainen väri (roosanauha-kamppanja, tiedättehän), tuntuu luontevalta hehkuttaa rakkautani kyseistä väriä kohtaan. En oikein tiedä, mistä tämä roosa-kauteni sai oikein alkunsa. Mutta sen tiedän, ja näen omin silmin, että kovin hurahtannut olen. Ensimmmäinen roosa juttu taisi olla ne chinot. Niitä seurasi yksi neulejakku, sitten tuli paitis, ja yksi jakku. Ja huivi. Oho. Älkää huolestuko. En mä sentäs Ms Piggyltä aio näyttää. Mutta roosa yhdistettynä kulutettuihin fakkuihin tai harmaisiin housuihin vaan toimii super hyvin. Vai mitäs sanotte?

Mulle kävi muuten pienehkö bloggaukseen liittyvä äksidentti. Olen onnistunut hukkamaan kameran laturin jonnekkin. Eikä mulla ole aavistustakaan, että minne. Ja kameran akku on tietenkin tyhjä. Ennen laturin löytymistä on kaksi vaihtoehtoa. Postata kännykkäkuvia (kuten nyt) tai olla postaamatta lainkaan. Sori vain, mutta valitsen ensimmäisen. Eli koittakaahan vaan kestää näitä kännykkäräpsyjä.

Instaseuraajat tietävätkin, että tänä viikonloppuna päästiin miehen kanssa ihan hunningolle (mulla on melkein on jo huono omatunto tästä kaikesta parisuhdeajasta). Käytiin nimittäin sijaisvanhempien koulutuspäiville. Totesin kaksi asiaa; vertaistuki on tosi tärkeää. Ja se toinen; meillä on asiat tosi hyvin! Olen suunnattoman kiitollinen siitä!!!

Ensi viikko jatkuu yhtä vauhdikkaasti, sillä tiedossa on tyttöjen iltaa ja vähän reissuakin.

Kuulaan taas!


ps. onkohan olemassa kroonista sairautta nimeltä matkakuume??? Mulla nimittäin on sellainen tauti. Ihan vähän olen (ja mies kanssa) kuolannut etelänlomia ensi syksyä varten (luit oikein, ensi syksyä varten!!!). Kuten tavallista, meidän perheessä on jo täysi tohina uusien lomasuunnitelmien kanssa!

Kommentit