Talvilaukku




Moi,

Mun piti postailla vaatekaappijuttuja. Mutta sitten yhdessä jos toisessa blogissa oli aiheesta. Ajattelin sitten antaa olla. Voin kuitenkin todeta, että allekirjoittanut on ihan hurahtanut konmari viikkaukseen. Niin siistiä kun kaikki vaatteet näkee kerralla.

Lupasin esitellä paremmin sen mun uuden laukun. Eräs logokassi ei vaan jättänyt mua rauhaan. Koska olin varma, että tarvitsen just tollasen "designer" henkisen laukun, niin pakkohan se oli tilata. Laukun eduksi on laskettava ehdottomasti materiaali. Laukun kangas kestää räntäsateet moitteetta. Laukun olkainten pitäisi olla nahkaa. Olen edelleenkin niin flunssassa että en pystynyt suorittamaan tuoksuttamalla nahan aitoutta, että siitä en osaa sanoa. Veska on tosi tilava ja imee sisuksiinsa koko elämän! Meitsi on tyytyväinen!!

Nyt täytyy kyllä laittaa stoppi laukkuhankinnoille. Alkaa olla vähän hankalaa perustella itselleen laukkutarverra 😉😉

Mulla on huomenna kampaaja! Ihanaa ! Pieni oma-aika tuleekin tosi tarpeeseen, mä kun oon taas pyörittänyt tovin yksin tätä arkea. Puuh.

Kommentit