minulta minulle

Heippa hei,

onko vielä joulun jälkeistä elämää? Täällä ainakin on! Masut on pullollaan herkkuja ja univelkoja on nukuttu pois. Joulu meni oikein mukavasti. Käytiin myös koko perheen kanssa risteilyllä ja sekin oli oikein onnistunut reissu! Nyt nautiskellaankin sitten kotijutuista. Huomenna tietenkin juhlitaan pienimuotoisesti uutta vuotta :D So far loma on siis sujunut oikein kivasti.




Mainitsin jo ennen joulua ostaneeni itselleni joululahjan. Joidenkin mielestä tämän on ehkä super hölmö tapa. Mutta mitäs sitten. Sain toki pukiltakin lahjoja (oikein ihania sellaisia, tänks vaan), että ilman lahjoja en olis kuitenkaan jäänyt. Lienee super helppo arvata mitä mun paketista löytyi. Jep. Laukku ja lompakko. Olen mietiskellyt mustaa pikkulaukkua tovin. Ja aliexpressin seikkailulta sellainen löytyi. Tämä on merkiltään mango, mutta veikkaan sen olevan jotain jämäsarjaa koska logo on jokseenkin vinossa. No, pidän laukkua logopuoli itseäni vasteen joten ei haittaa (eikä kyllä haittaa muutenkaan. Kuka jotain laattoja katselee?). Pikku lompakko on samasta puljusta. Molemmat ihka aitoa nahkaa. Aluksi tosin haisivat ihan jäätäviltä, mutta nyt kun ovat "tuulettuneet" on haju haihtunut. Molemmat lahjat ovat olleet nyt aktiivisesti käytössä. Ja olen kyllä tyytyväinen. Kellertävä kuva ei nyt ehkä tee näille oikeutta, mutta musta on musta. Otan asukuvia veskasta, kun aikaa on kuvien nappaamiseen.

Ei mun laukkuhankintani tuohon joululahjaan päättyneet (hups heijaa). Mutta niistä lisää, kunhan ehdin vähän kuvata. Nyt mun täytyy sännätä paikalliseen halpakauppaan, jotta saan viriteltyä lyhdyt oikeille paikoille.

Huomenna laitetaan sitten vuosi pakettiin jos suinkin vaan ehdin kirjoittelemaan!

Kiva olla taas täällä!

Kommentit