Tällä viikolla






Olen palannut lomalta töihin. Eihän se ollutkaan yhtään kamalaa. Päinvastoin, ihaninen työkavereiden seurassa työnteko maistuu hyvälle!

Olen haaveillut etelänlomista niin Thaimaassa kuin Espanjassakin. Illan pimeinä tunteina olen löytänyt itseni selailemasta lentoja vähän minne sattuu (lämpimiin maihin tietenkin).

Olen haaveillut siitä vanhasta talosta samalla kun olemme suunnitelleet kodin pikkuprojekteja ja sitä vähän isompaa projektia, autotallia. Ja aina vaan tullut siihen lopputulemaan että tässä on hyvä nyt. Mutta kai sitä saa aina haaveilla, siitä vanhasta talostakin.

Aloitin ostolakon,tein lipsahduksen ja palasin ruotuun. Ja kohta pistän koko lakon romukoppaan. Mitkään lakot ei taida olla mua varten.

Olen elänyt tavallista, ihanan kamalaa, perhearkea ja nauttinut siitä. 

Just nyt on hyvä!

Mitäs sun viikkoon?


ps. kuvan toffee-popcorn kakku oli tosi hyvää! Reseptin löydät täältä.
PS2: niistä matkajutuista ja lipsahduksesta tulossa juttua myöhemmin
PS3: kiitos ihanista kommenteista edelliseen postaukseen. Ootte te ihania!

Kommentit