lötköhousut ja kuningatarpaita


Sellaisissa vetimissä olen tämän illan hengannut. Hiihtolenkin jälkeen olo on mukavan raukea. Parasta on kun päivän treeni on suoritettu ja voi olla vain. Olen tosi ylpeä itsestäni, että olen saanut jo kaksi kertaa itseni ladulle tällä viikolla. Vielä 12 vuotta sitten inhosin hiihtoa syvästi (koululiikunta). Ja muistan eräänkin levin reissun, kun palautin murtsikkakamat vuokraamoon tunnin jälkeen.. Mutta niin se vaan ihminen muuttuu. Nykyisin hiihto kuuluu mun talvisuosikkeihini ja käyn hiihtämässä aina kun vaan mahdollista. Haaveilen, että päästäisiin joskus miehen kanssa Lappiin keväthangille hiihtämään. Termariin kuumaa kaakaota ja sillai :)




Mutta se hiihtämisestä. Housut ovat kakkoskäden kamaa ja Miikkarin mallistosta. Jos etsit monikäyttöisiä ja supermukavia housuja, niin nämä ovat sitä. Housut toimivat näin kotioloissa, mutta kesällä laitan nämä ihan kaupungillekkin. Miikkarin sivuilla oli ihania inspiraatiokuvia, missä nämä housut oli yhdistetty tosi fiksuiksi kokonaisuuksiksi. Pääset inspiraatiokuviin tästä. Kuvissa on siis samat housut kuin mulla (ainakin olen tässä luulossa), mutta mun housuissa ei siis ole koristesaumoja. Paita on myös kakkoskäden juttu. Ja sekin miikkaria. Esikoinen kysyi tänään, miks mulla on kuningatarpaita päällä. tätä kun kuulemma voi pitää vain briteissä!!! mut joo.

Sellaista tänään.

Kunhan saan muksut nukkumaan (kääk, ne on vieläkin hereillä) painun itse perässä. Kunnon yöunet on se mitä just nyt kaipaan!


ps: jos ihmettelette miksi mun naaman päällä on apina, on syynä puhtaasi au naturel lookki jota en viitsinyt esitellä!


Kommentit