kääpiöjalka



Moi,

tänään olen ollut melkein itkun partaalla. Nyt myöhemmin jo vähän naurattaakin. Ja vähän ärsyttääkin.

Sovitin nimittäin (taas) sandaaleita kotona. Tilasin siis eräästä nettikaupasta läjän kenkiä kotiin sovitettavaksi. Löysin täydellisen mallin, kokoa 35, mutta ne on mulle liian ISOT! Siis what. Kyllä mä tiedän, että mulla on pieni jalka, mutta että näin pieni.

Nyt olen sitten yrittänyt tässä iltasella metsästää kokoa 34 kyseisestä mallista (Birkenstock Gizeh).... Vähän on huono lopputulos. Löysin kyllä yhdet minnikuvioiset.. Että jos vedetään koko homma ranttaliksi.... Eihän tässä mitään rantakelejä kauheasti ole jäljellä.. Mutta the matka on tulossa.. Ja onhan se kesä ensi vuonnakin.

Ja hei, kyl te mut tiiätte. jos mä saan jotain päähäni ni sitten se on saatava. Ja tässä tapauksessa se on hyvät sandaalit.

Jos osaatte vinkata jonkun paikan josta ko. jalkineita (tai samantapaisia löytyy) niin kertokaahan.

Nyt täytyy vielä metsästää yks takki ja puuhastella jumppamusiikit huomiseksi. Ja varmaan nukkumaankin pitäis mennä!

t. kääpiöjalka

Kommentit