Viikon varrelta









Moi,

Kuvittelin jotenkin, että näin kotiäitinä mulla olisi hillittömästi aikaa päivitellä blogia. No aika väärässä olin. Aika lentää kuin siivillä ja ja ja.

Palataan kuitenkin viime viikon tunnelmiin. Viikko oli tosi kiva noin loppuviimeksi. Mutta viikon keskivaiheilla ei niinkään.



Pääsin alkuviikosta ihan yksikseni kahville ja kaupungille. Tämä on tähän asti ollut melkoista harvinaisuutta, joten osasin nauttia siitä ihan täysillä. miten ihanaa onkaan kun tarvitsee huolehtia vain itsestään. Sain hoidettua monta työnalla olevaa asiaa (kuten lahjuksen ostamisen herra kolmeveelle, saimme nimittäin neuvolasta ehdot)...

Keskiviikkona oli noin 151 rautaa tulessa ja kaiken kruunasi parin tunnin sähkökatko täällä kotona, jonka ajaksi piti lähteä evakkoon. Olin tietenkin unohtanut keskimmäisen vaihtovaatteet kotiin.. ja tietty silloin käy vahinko. Huoh. Viikon aikana ehdin peräti kahdesti (!) kirpputorille. Tein tosi hyviä löytöjä pienimmälle ja itsellenikin pari. Olin nimittäin uutta suoristusrautaa vailla. No nyt mulla on sellainen.



Torstaina oli kiukkupäivä. Tietoisuus siitä, että samalla hetkellä oltais oltu etelän lämmössä sai kiukun pintaan. Olis tehnyt muuten reissu niin hyvää.. No, shit hapens ja mitä näitä nyt on. Onneksi toukokuussa mennään ihan oikeasti etelään. Vähän hyvittelyksi itselle ja lapsille, varattiin Ruotsin risteily. Otetaan junibacken ja pallomeri haltuun joululomalla. Mä aion mättää seisovasta pöydästä mahan täyteen herkkuja ja nauttia siitä ettei tarvitse tyhjentää tiskikoneita. All Good everything.



Viimeistään tässä vaiheessa, risteilyn varaamisen jälkeen, suunpielet oli käännetty ylöspäin. Viikon ehdoton kruunu oli kuitenkin mun joululahjani, jonka perjantaina tilasin. Ihka ensimmäinen Louis vuitton on tulossa kotiin. Ja ei, en mä nyt mitään uuttaa ja kallista tietenkään. Tämä yksilö on vintagea (varmaan 30 vuotta vanha) ja ihan sopuhintainen. Olen innoissani, enkä malta odottaa että saan oman lahjani. Kuulette tästä saletisti.





Melko nasta viikko siis, jos ei oteta huomioon sitä faktaa että mun kännykkäni on rikki (kiitos herra kolme vee). Sain muuten aloitettua jo paketointihommatkin. Kerrankin ajoissa!!!


Tämä viikko on edeltäjänsä tapaan vauhdikas. mutta palataan siihen ensi viikolla! jos vain suinkin ehdin palaan tänne blogiin toki aimminkin. mielessä muhii pari postausideaa.


Ps. On varsin hauskaa kirjoittaa sellaisella näppiksellä, jonka näppäimistä tulee eri kirjaimet kuin mitä kuvassa on. Silkkaa ali express laatua :)

Kommentit