Äkkillisä ostohimoja = Me and I kevät 2017

Heiputi hei.

Vaikka tarinani Me and I myyjänä jäi lyhyeksi (kolmas lapsi ei sopinut enää siihen palettiin...) olen uudesta kevät mallistosta innoissani. Rakkauteni miikkareita kohtaan siis jatkuu, mutta vain rekin toisella puolella.

Olen jo buukannut kutsut helmikuulle. Mutta tänään kun mallisto julkistettiin, olin heti aamukahvikuppini kanssa koneen ääressä tiirailemassa uutuuksia. Ainakin seuraavat vaatteet täytyy sovittaa/ nähdä livenä.

Kaikki kuvat: Me & I

Typylle


Ja mun suosikit







Tunnustan. Ehkä pari näistä tuli tilattua... Pari naisten vaatteista oli nimittäin sellaisia "mutku mä haluun" juttuja... Arvaatteko mitkä?

Nyt sitten vähemmän mutkumähaluun juttujen pariin.. Se olis tarjouspyyntöjen lähettämisen vuoro. Kai se on tartuttava hommaan kiinni!

Kommentit